niedziela, 27 stycznia 2013

Moje ciuszki + akcentowa stylizacja

Hej, hej, hej! 
Co tam u was? 
U mnie jest dobrze. Wczoraj byłam na Wielkich Zakupach i na nartach. 
Kupiłam mnóstwo ładnych rzeczy i jestem zadowolona. 
Oto ich podobizny: 

  

1. Moja marynarka ma guziczki. 
2. Ta bluzeczka jest praktycznie taka sama jak moja. 
3. Mój sweterek ma jeszcze kokardkę po mojej prawej stronie. 
4. Nie było zdjęcia do bluzki z tygysem z cwiekami. 
5. Oo! Jeszcze kolczyki z króliczkiem. 

A i jeszcze moja stylizacja. 
Oto i ona: 
Te spodnie to taki mini akcent. 
Dlatego ta stylizację nazwałam "akcentową". 
Mam nadzieję, że skomentujecie! 

3 komentarze:

  1. szczerze mówiąc to ta stylizacja średnio mnie przekonuje, torba nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, nie znalazłam innej pasującej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja,te spodnie pasują do tej bluzki i butów :).



    kasiulek1800

    OdpowiedzUsuń