środa, 26 grudnia 2012

Wyjaśnienia

No więc pomyślałam sobie, że wyjaśnie wam tytuł bloga- "Nasze dwa światy", ponieważ nie jest on dosyc zrozumiały. Otóż na początku nazywał się "Nasze doll", ale przecież ten blog jest o nas i naszych wirtualnych odpowiednikach, dlatego też następnie, dałam mu nazwę "My i nasze dollki".  
Ponieważ takie tytuły są przereklamowane, rozwiązałam ten problem i nazwałam tego bloga, tak jak właśnie teraz się nazywa. No ale przejdźmy do wyjaśniania. Postanowiłam nadac mu taką nazwę , ponieważ piszę tu posty o świecie wirtualnym i realistycznym. Takiego tytułu nie ma napewno żaden blog, dlatego ten tutaj jest na jakiś sposób wyjątkowy ♥. No, to już wiecie o co mi chodzi...

Jak myslicie, która nazwa była/jest najtrafniejsza?  

8 komentarzy:

  1. Ta co jest teraz jest ok.
    Pomyśl o lekkim odnowieniu bloga
    wraz z taką nazwą :)
    Nowe tło i może nagłówek (?)
    Tło, które jest teraz nie przekonuje mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek już się robi mam nadzieję, że będzie w styczniu, a tło? Jakie byś wolała? Chętnie posłuchałabym twojej rady. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja mam doradzać? :) To tylko mój gust. Ale tak na zdrowy rozsądek do nazwy bloga "Nasze dwa światy" pasuje coś delikatnego, ale zarazem ciekawego, to przecież dwa światy <3

      Usuń
  3. Wiem, taki ma byc właśnie nagłówek ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, a jeśli można wiedzieć u kogo zamawiasz? ;3

      Usuń
  4. Moja koleżanka ze szkoły Ola78smile mi zrobi, tylko trwa to dłużej bo musi się uczyc na konkursy :). Byc może zostanie tu redaktorką, a jej potrzebuje :).

    OdpowiedzUsuń