poniedziałek, 31 grudnia 2012

Redaktorzy poszukiwani

Szukam redaktorów- jednego do stylizacji, metamorfoz, a drugiego do nowości i pisaniu o świecie realnym. Muszą to byc osoby oryginalne, doświadczone. Oto warunki: 

- Musi miec: 
 przynajmniej 28 poziom
-  od czasu do czasu ss
- stardolary
- doświadczenie

Musi byc oryginalna. Miło byłoby, gdyby zgłosiło się parę osób. Kiedy wybiorę osoby zatrzymam je na 1,5 tygodnia na próbę. Mam nadzieję, że się zgłosicie. Przypominam o loterii
Na zakończenie pokaże wam piosenkę enej pt. "Skrzydlate Ręce": 



3 komentarze:

  1. Hej .Nazywam się Paulina mam 14 lat i na stardoll nazywam się miss_paula364 . Co miesiąc doładowuje ss na 3 tygodnie . Stardolary też posiadam :) Mam orginalny styl i doświadczenie . Chcałabym otrzymać posadę redaktora od metamorfoz . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłabym chętna mam na imię Dominika mam 15 lat i doświadczenie, robię metamorfozy na blogu ale właścicielka chce zamknąć ten dział z powodu braku chętnych ;( Na stardoll jestem ddnusia987 ale pewnie mnie nie wybierzesz bo raczej nie będę ss ponieważ jest to dla mnie zbyt duży wydatek. Mam swój styl i uwielbiam robić metki makijażu ale na blogu mogę zajmować się wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń