wtorek, 25 grudnia 2012

Prezenty ♥

Co dostaliście pod choinkę?
 Ja dostałam książkę "Hobbit", która bardzo mi się spodobała. 
Ma ciekawą okładkę i jest to powieśc fantastyczna, więc napewno ją przeczytam. 

A no to dokończę. Podarowano mi także śliczną, czerwona bransoletkę z koniczynką. 
Nosze ją cały czas, bo strasznie mi się podoba. 

Moja jest bardzo podobna, tylko ma 2 rzemyczki zamiast 3 i ta koniczynka jest w kółeczku wczepiona na sam środek bransoletki.

Mój trzeci prezent to zegarek, ale niestety dla dzieci, gdyż coś się poplątało mojej rodzinie ♥. 
Na szczęście obiecali, że zabiorą mnie do galerii ( chodzi o sklep ). 

Tak wiem... Wiem co myślicie. 

3 komentarze:

  1. Ja dostałam łyżworolki i książkę Inna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam zbiór wszystkich książek o Scherlocku Holmesie, plecak no i słodycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, nie rozstajesz się z tą bransoletką
    ;)

    OdpowiedzUsuń