sobota, 29 grudnia 2012

Metamorfoza MissDirtyFresh

Przygotowałam dla was dzisiaj metamorfozę MissDirtyFresh. Oto ona: 
Przed:  Po:  

Przed: Ładnie. Śliczny makijaż, ładny kolor fryzurki. Nie podobają mi się tylko te cienie na ustach, reszta jest jak najbardziej w porządku. Jak już mówiłam bardzo ładnie ;3. 

Po: Zdjęłam cienie, bo i bez nich twoja doll wygląda dobrze. Założyłam inną fryzurkę, zrobiłam beżowy makijaż ( widac? ), pomalowałam usta czerwoną i lekko pomarańczową szminką oraz popudrowałam policzki, według mnie równo. Jestem zadowolona. 

Przed:  Po: 

Przed: Widzę, że jesteś bardzo oryginalna. Wszystko jest ładnie, zdjęłabym tylko ten tatuaż, do niczego tu nie pasuje. Chyba lubisz miec dużo ubrań na swojej doll. Ja wręcz przeciwnie, ale doceniam tych, którzy się tak ubierają. Ogólnie ślicznie, wszystko jest tu dobrane ( prócz tatuaża ). 

Po: Ta stylizacja strasznie mi się podoba. Twoja szafa to istny cud! Nie wiem czy nie kupiłaś wszystkich ładnych rzeczy ze starplazy ;3. Jakbym miała takie możliwości z chęcią bym się tak ubrała. Kiedy zobaczyłam tą beżową spódniczkę, od razu wiedziałam, że zrobię z nią stylizację. I tak wyszło! Mi się podoba, mam nadzieję, że tobie też. :3

Przypominam o konkursach - Klik i Klik. Ten drugi jutro się kończy!!! 

5 komentarzy:

  1. Łanie to zrobiłaś. Co do fryzurki dałabym inną, ale i tak jest OK.
    Jeśli chodzi o ubrania to super ci wyszło. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Na pewno kiedyś użyję.

    OdpowiedzUsuń
  3. również dałabym inną fryzurkę ale i tak bardzo ładnie, ubranie wyszło super ;D

    OdpowiedzUsuń